torsdag 4 augusti 2011

Mina mästerverk.

Jag kommer ofta och nästan alltid ihåg vad jag drömmer. Ett tag skrev jag drömdagbok bara för det är så roligt och hysteriska saker alltid. Och ju mer man grejar med det, desto mer kommer man ihåg. Har jag både fått lära mig, och upplevt själv.
När jag var på Kanarieöarna drömde jag att Simon visade mig ett youtubeklipp med en låt (antagligen för vi pratade om Getings unt bajs häromdagen) som bara var en mening om och om igen på repeat. Något om en knight nånting.
Inatt drömde jag att jag var med i en uppsättning. Det var världens konstigaste, vi var i Borås och skulle till Tåget, och Mimmi var med så jag var glad, och en kille från min japanska jag kände lite var också med. Men själva pjäsen var verkligen hur kass som helst. Vi var verkligen för många personer, och det handlade typ om djur, och nån magi? och sen någon sång? och jag hade inte ens fått ett vettigt manus och allt var bara jäääättekonstigt. Men ja, synd att jag inte kommer ihåg det här mer när jag vaknade. Om jag kom ihåg låten och pjäsen hade jag kunnat skriva ner dom och göra mästerverk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar