onsdag 24 augusti 2011

Har varit och skrivit in mig nu. Så nu är jag officiellt antagen och inne på Socionomprogrammet på GU. Jag var jättenervös innan, förstår inte varför dom har sånt gammaldags system? Förstår inte riktigt varför man måste verkligen gå dit, och skriva in sig, just vid då och visa leg osv. för att få sin plats. Men det är väl bra att samla alla studenter eller något, antar jag. Skönt att det är klart iallafall.
Det verkade jättebra, fick massa papper, fick fika, prata med snälla människor och snälla faddrar. Skönt. Sen sprang jag på Mimmi på stan och blev jätteglad, det var en fin bonus.
Ikväll blir det ingen impro för jag är alldeles för snorig och hängig, bättre att gå på bio. Då sitter man iallafall still. Kommer säkert grina ihjäl mig för den verkar jättesorglig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar