tisdag 3 maj 2011

Helvetet själv

Min lägenhet ser ut som helvetet själv. Jag borde ha tvättat för länge sen, har mina sammetsleggins, min balklänning, tre omaka strumpor och en av Davids tshirts som inte är i tvätt. Sakar spridda överallt. Men istället gör jag hellre en ny blogg, ser på Hells Kitchen, skriver dagbok, äter lunch med Linn, klipper min lugg i ett desperat försök att rädda frisyren från sadistfrisören för 170 kronor igår, äter cashewnötter och har feber. Inte för att jag egentligen vill ha det stökigt.
Jag bara orkar inte. Har ledigt ända till på fredag, har hela dagen imorgon på mig. Skönt att bo själv så man får bestämma själv om man orkar eller inte, och skylla sig själv när man har balklänning, sammetsleggins, omaka strumpor och en tshirt över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar