torsdag 5 maj 2011

Torsdagsbetraktelser.

Jag gillar Mia Skäringer. Hon är så fin. I hennes show pratar hon om att folk ofta tycker hon "ÖVERreagerar och ÖVERdriver. Istället kanske det är dom som UNDERreagerar och UNDERdriver?"

Idag har jag varit på outletshopping med en fin vän. Vi har inte setts på länge och jag har saknat henne. Men hon har varit lite upptagen med sitt, men jag vet hon finns ändå. Det är bland annat det, som är fint. Sen är det ganska fint att handla en väska man velat ha länge som kostat 200 för 10 spänn.

Kvällen har spenderats med att försöka läsa i förberedelse för föreläsningen imorgon, prata med min pappa som är söt och visar tysk musik typ gammeldags han har köpt och promenera i skogen. Jag och D såg Trolljägaren häromdagen, så lite maffigt att vara ute i en skog. Lite maffigt att se bildäck också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar