måndag 30 maj 2011

Idag har jag kvällsfikat länge. Jag har också träffat några andra vänner, hängt i park och sett en teaterföreställning, vilket jag gillar. Storhandlat och fått ångest för jag köpte mat för 1063 kr. Å andra sidan kommer jag ha bunkrat mat för hela sommaren. Och behöver inte tänka på att inte-handla-upp-alla-mina-pengar-så-jag-inte-har-råd-att-äta. Skönt med ett hem fyllt med mat. Men ändå. 1063.

Jag har INTE pluggat bra. Varför är det så svårt med självdiciplin? Men jag grejar hellre hemma och fikar och handlar och hänger i parker. Fast jag ska ju. Det är skönt att greja hemma. Jag har nog inte varit hemma så mycket och gjort bara Maria-saker på några dagar känns det som. Skönt att hänga lite med mig själv också. Med lite sällskap av Dr House.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar