söndag 29 maj 2011

hemligheter på drift.

Vi kollar på MMA. MMA är inte riktigt min grej, men de förklarar vad alla har för intentioner med greppen och grejerna, så jag förstår och då blir det lite kul. Kuligare än att tentaplugga. Först kändes det lite sorgligt att kursen snart var slut, men nu ska det bli gött att ha sommarlov. Men eftersom omtentan inte finns förutom i augusti så finns det inga alternativ. Jag. ska. naila. alla. frågor.

Annars så hänger jag mycket i Borås. Repar, syr, stechar, dansar, övar repliker och syr mer på kostymerna. Det är fint. Hoppas folk inte glömmer att köpa biljetter, och hoppas det blir bra. Det är första gången jag är med i en uppsättning som kostar pengar. Första gången jag är med i en produktion som har femton föreställningar. Det är rätt stort på något vis.

Känns som det är mycket fina och roliga saker på gång. Premiären, London, Kanarieöarna, sommar i allmänhet, att D har semester, slappa i Alingsås, Borlänge, fina sommarkväller med fina vänner. Gillaknappen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar